torstai 31. tammikuuta 2013

Gäsp!

Har alltså nu helt jätte jätte tråkigt. Har inte just nu någon lust att titta på tv så jag måste bara göra någonting.
Jag skulle vilja göra något nytt på min blogg. Typ en frågestund, men det är några som har haft det och jag skulle inte vilja apa efter. Men om ni har några frågor så kan ni ju ändå fråga dom på kommentar. För faktiskt om jag tänker efter så har jag bara haft kanske fyra kommentarer! Alltså på hela den tiden som jag haft den här bloggen. Och den här bloggen har jag haft i ett halvt år.
Inte är det ju måsta på att skriva en kommentar, men roligt skulle det ju vara så att man vet att någon läser ens blogg xD Och glöm inte att man kan vara anonym ;) Men som sagt så är det inte måsta på.
Nu börjar pianon om en halv timme. Inte så länge kvar. Kram på er <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti