torstai 24. tammikuuta 2013

24 januari

I det här inlägget kommer det nu en hel del foton, för när jag gick hem från bussen tog jag mycket foton. Eller nå jaa, mycket och mycket. Hur man nu sen tar det :D
Ska idag tänja ordentligt eftersom jag inte alls tänjde igår. Plus att det är lättare att göra det när man tittar på ett tv program där alla kan spagat, hehe ;) Så ska jag också försöka orka läsa boken i moddan. Den verkar inte ännu heller intressant, men jag is inge mera byta bok. Ska ju också läsa till modda provet som vi har i morgon. Kan det bra så jag kommer liksom bara att repetera det. Nu ska jag ändå sluta skriva om skolan.
Jag har på något sätt lust att baka något smått och gott. Typ scones, för det har jag inte bakat på länge och det är inte så hemst ohälsosamt. Inte för att jag hela tiden orkar bry mig om det är hälsosamt eller inte, men någon gång måste man ju äta hälsosamt. Kram <3
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti