torstai 10. tammikuuta 2013

Me, myself and I

Tjena läsare!
Hade idag i skolan musik och det var jätte tråkigt, för vi tittade på någon film om Mozart... Vi hade liksom dubbeltimme och ingen rast i mellan timmarna så vi satt stilla en och en halv timme i rad!!! Så jobbigt det var! Och den där rasten som vi missade var fem minuter lång så vi skulle få slute fem minuter före än vanligt, men de gjorde vi ju då förstås inte... Utan vi slutade kanske TVÅ minuter tidigare! Helt katastrofalt alltså!!!
Jag åt just fisk och makaroner för jag var jätte hungrig när jag kom hem, jag förstår inte varför jag alltid är så hungrig och varför jag aldrig tar med mellanmål. Borde faktiskt börja ha med ;)
Idag forsätter pianon, det ska bli roligt. Har inte spelat piano på hela jullovet, woops xD Borde nog skärpa mig med att spela piano. Men set kommer nog inte att bli så svårt.
Snart ska jag läsa och göra läxor. Eller kanske inte riktigt snart men före jag far till pianon :D Ha det bra <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti