lauantai 12. tammikuuta 2013

Till mommo och mofa

Kära läsare!
Vi far alltså idag till mommo och mofa, men först på eftermiddagen. Vi far bara dit liksom och äta och sen är vi nu kanske en liten stund dit. Men det är typ bara en ganska snabb visit :)
Sitter här i min säng och tittar på tv, vilken överraskning det var xD
Det är jätte skönt att vi inte har några prov nästa vecka, och vi har heller inte läxor. Eller den läxan som vi fick gjorde jag redan på torsdagen så jag har inga läxor. Jess jess, i morgon har Tintti födelsedag och min moderna dans fortsätter.
Har inte egentligen inget att skriva om men jag tänkte nu bara berätta snabbt vad jag ska höra idag. Och så tänkte jag sätta några bilder för att jag inte gjorde det i förra inlägget så... Men ha det skönt! <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti