tiistai 8. tammikuuta 2013

Tisdag

Hello!
Hade idag hussa och vi bakade örfilar, dom blev jätte goda. Jag orkade tyvärr äta två... Är nu så trött på bulla att jag tror att jag inte kommer att äta upp dom som vi fick ta hem, jag fick fyra stycken. Ger dom åt mamma och Alex :D
Har nu liksom hip hop, eller jag är ensam och läraren frågade om jag vill typ dansa eller göra något annat. Jag valde då som ni märker att jag skulle nu bara göra något, eftersom jag inte känner läraren så bra så tycker jag att det är lite pinsamt att stå där ensam och så... För jag har en gång i moderna dansen varit där ensam, men då så hade jag redan haft det som hobby i ungefär 5 månader och hip hopen har jag bara varit i en gång. Nu så är jag den enda som är i den här gruppen så hon (alltså läraren) sa att hon tycker att det är liksom lite onödigt liksom att ha en timme om det bara är en som är anmäld. Men då föreslog hon att om jag skulle i forsättningen vilja komma till en som börjar kvart över 6, jag måste nog fråga mamma för hon tycker att det är en bra ide att jag genast efter skolan kan komma hit till dansen. Fast jag nog måste vänta en och en halv timme på att få komma in för man får inte komma in förrän dansläraren har kommit... Det är helt jätte jätte dumt, för jag måste liksom stå där ute när det snöade och det är inte säkert så kallt men det kändes som det skulle vara!!!! Jo jo, men nu ska jag kanske börja läsa till rella provet som vi har i morgon. Ha det bra <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti