perjantai 25. tammikuuta 2013

Veckoslutet börjar!

Nu är det fredag! <3 Är den bästa dagen på hela veckan liksom.
Var då idag med Julia som klippte min pannlugg. Det blev jätte bra! :) Så gick vi nu ut med hundarna och lyssnade på musik.
Håller just nu på att försöka ladda ner en app, pix, från app-store men det funkar inte... :( Den får väl på något sätt inte kontakt eller något annat. Annars skulle jag ha satt en bild som jag skulle ha fixat på. Men jag kan ju inte göra något åt det så.
Hade modda prov idag som gick bra utom sista uppgiften där man skulle strecka under verb som var hjälp- eller huvudverb. Är inte alltså helt säker om den for fel eller om jag gjorde rätt? Men det får jag se sen när vi får ut provena. Men orkar inte tänka på det nu.
Hoppas ni haft en awesome dag. Puss <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti