perjantai 1. helmikuuta 2013

Dreams are hard to follow

Tjena och glad fredag alla kära läsare!
Kom för kanske en halv timme sedan hem till pappa. Och i tåget så tappade jag min plånbok. Som tur satt det en tant framför mig som sa att det var någon man som hade hittat min plånbok på golvet. Så gick jag fram till mannen och frågade om han hade en grön plånbok. Han svarade jo, men sen frågade han om jag har något kort i min plånbok som har mitt namn på. Jag hade inte så jag sa ju då förtås nej. Sen tittade han en liten stund på mig och jag tänkte just fråga honom om han ska ge den nör han gav den. Jag tänkte faktiskt redan för en sekund att han inte skulle ge den. Vad skulle han då ha frågat mig? Vad jag har för innehåll och att han sedan skulle börja gräva fram allting ur min plånbok. Men det hände inte som tur.
Hade också idag axion. Det var på något sätt inte lika roligt idag. För vi hade inte lika roliga lekar och jag fick en boll i ansiktet liksom på läpparna. Det tog inte så hemskt sjukt just då, men sen efter en stund började det lite hetta om läppen där inne och jag märkte att det blödde. Det var inget farligt att det kom inte mycket eller så. Men nu har jag traumor av tennisbollar xD
Så hade vi också en lek där vi skulle använda ballonger. Och jag tycker inte om ballonger... Så skulle en i gruppen ligga på ballongerna i en minut utan att en ända ballong skulle sprängas. Och vi klarade det, som tur! ;) Sen fick vi saft och kex i ett skäde och sen var dagen slut.
Hoppas ni hade en lite roliga dag än jag. Bye bye <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti