tiistai 22. tammikuuta 2013

Tv-nörd

Här sitter jag igen framför tv:n. Jag tittar kanske inte riktigt på tv utan är nog mest på min telefon, för jag tittar på masterchef Suomi och finska tv program är oftast inte lika intressanta som t.ex. amerikanska. Jag tycker nog om att titta på kock program och jag brukar alltid då få sådan lust att kocka något som jag inte har gjort förr och typ "experimentera" med det. Men det är ju min åsikt att jag inte är så förtjust i finska program, någon annan kanske bara tittar på finska program.
Alltså jag ÄLSKAR att dansa! <3 Jag blev på så gott humör i hip hopen. Kändes så ljuvligt att ha lite sån där free style och bara få göra vad man vill. Just love it! Hoppas ni också någon gång har haft en sådan känsla att ni bara älskar det vad ni gör :) Jag tror nog att jag liksom har hittat min sak liksom. Om ni förstår? T.ex. min mamma har haft och har ännu också tennis som hennes absolut favorit grej. Så jag tror faktiskt att dans är min sak. Forsätt att njuta av livet ni bara ;D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti