tiistai 22. tammikuuta 2013

There's only one direction

Tjingeling!
Vet inte vad jag nu gjorde men jag tryckte i misstag på någon knapp och så sparades inte inlägget som jag skrev. Det blev faktiskt ganska långt, men jag ska försöka skriva om dom sakerna på nytt.
Men idag hade jag då hussa och vi lagade mockarutor och minestrone. Minestrone är en italiensk soppa. Den såg inte god ut eller doftade inte heller. Men den var faktiskt jätte god ;) Mockarutorna var ju förstås också goda men ganska söta och glasyren hade lite lite för mycket kaffe fast vi satt den mängd kaffe som man skulle.
Hade då rella prov sista timmen och den for nu kanske inte lika bra som jag hade tänkt mig. Jag hade nog övat tillräckligt, men läraren har på något sätt konstiga frågor. Men jag förstod nog dom men ändå på något sätt eller ja... Jag vet nu inte helt. Fast det här provet gick nog bättre än det förra. Vi får säkert ut proven redan i morgon, men man vet ju aldrig ;)
Nu ska jag ändå sluta tänka på prov och chilla. Jag måste nog ändå snart läsa till modda provet som är pä fredagen. Jag ska ju ändå till hip hopen idag så då får jag sluta tänka på prov. Ha det x-tra bra <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti