sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Söndag

Hello läsare!
Vaknade idag lite före halv 9. Har nästan bara tittat på tv efter att jag vaknat. Men har nog läst sä or också och försökt göra kemi läxan men jag får inte tag på Sara och Nea. Jag vill nog heller inte göra den själv, och jag är inte heller helt säker om jag egentligen förstår. Alltså jag vet inte liksom riktigt hur man kan göra den saken. Måste säkert fara i morgon på någon rast och fråga läraren om hjälp. Men det ser jag nu sen.
Ska kanske snart lacka naglarna. Fast jag klippte mina naglar jätte korta så jag skulle nog inte helst vilja lacka mina naglar för då ser man bättre att jag har korta naglar som jag inte vill att någon ska se. Skulle ha lust att sätta lösnaglar men jag har väl inte passliga storlekar. Jeps jeps, ska säkert snart äta. Hejdå! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti