keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Y.O.L.O.

Moi!
Hade idag i skolan hälsofostran och jag sitter på första raden... Det är alltså den sämsta platsen, men det som är bra är att när jag skrattade en hel del så sa han faktiskt ingenting åt mig :D
Så hade vi rella prov och det gick helt sådär bra. Jag tror att jag har typ två poäng fel kanske. Jess jess, och till modda uppsatsen så har jag om Coco Chanel.
Tittar nu på tv och slöar. Ska inte göra något idag, jag far nog ut med Tintti med Julia men annars ingenting. Kommer inte heller något bra tv program idag, så kommer kanske att läsa den boken som jag håller på att läsa.
Vet inte varför jag har sån lust att äta choklad just nu, tar kanske någon enstaka liten chokladbit. Försöker nog att bara äta karkki en gång i veckan men det går inte så värst bra alltid xD
Puss på er <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti