sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Solen skiner

Hej!
Så solen skiner idag och har gjort det nu i ganska många dagar efter varandra. Och jag har inte varit ute för det har varit så kallt och det är det säkert ännu också. Det brukar just vara så att när det är fint väder på vintern så är det kallt, men sen när det är grått och ruskigt väder så är det typ -5 eller så där passligt. Men det får man nu bara ha lov att leva med (i alla fall när man bor i Finland).
Är nu fast i ett spel, mega run, som jag nu har nördat här hela dagen nu. Birde snart kanske orka läsa till prov för sen är det över och sen kan jag tänka på något annat och forsätta spela ;D
Vaknade idag faktiskt halv 10. Skönt att få sova länge. Men sen i morgon så måst jag vakna 6... Alltså att skolan börjar på måndagar klockan 8 är ju helt hemskt! Om man nu ska tänka positivt så då är det ju ganska snabbt över det där att vakna så tidigt. Om ni fattar vad jag menar? :)
Men nu ska jag fortsätta att spela xD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti