tiistai 29. tammikuuta 2013

No music=no life

Hejsan!
Idag lagade vi i hussan lasagne. Det blev helt okej, men den smakade lite konstigt. Sen tvättade vi förhand, tänk nu på hussan att man tvättar någo vantar! På hussan ska man ju laga mat, inte tvätta byke. Men i alla fall så jag tvättade mina handskar. Har inte tvättar dom en enda gång sedan jag köpte dom på höstlovet när vi var i Paris. Dom hann inte torka i skolan så jag måste ta dom i en plastpåse hem och när jag kom hem satt jag dom i bastun och torka. Dom är säkert torra redan i morgon på morgonen så att jag kan sätta på dom om det är jätte kallt ute ;)
Har faktiskt inga läxor tills i morgon, och ännu tänker jag inte börja läsa på alla prov som vi har nästa vecka.
Men ska om ungefär en timme fara till hip hopen. Då får jag röra på mig :D
Pussar <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti