maanantai 28. tammikuuta 2013

Måndag, måndag, måndag...

Tja!
Ja, nu är det då måndag igen. Har varit en hel vanlig dag. Hade ju slöjd där jag nästan dog! Jag måste slipa en järnbit så att endorna skulle bli vassa. Vet inte vad det hette det som jag gjorde, men i alla fall. Det strittade gnistor och det var lite så där skrämmande fast man t.ex. på nyåret springer omkring med sprakastickor. Till och med någo småbarn, ingen bryr sig liksom fast dom är k18. Men jag har nog aldrig sett någon vuxen springa med sprakastickor heller. Har ni?
Vet nu hur man ska göra kemi läxan och vi missade uterasten för att vi då gick och frågade om den. Nu ska jag bara skriva ner lite saker, inget svårt alltså, så sen har jag gjort färdigt den. Ska bara sen läsa gegga läxan och så har jag gjort alla läxor för idag.
Ska nu snart fara ut med Julia och hundarna. Sen är det bara att chilla resten av kvällen :D Xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti