keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Städdag

Hejsan!
Har idag typ bara städat... Har nog varit tråkigt, men nu är det roligt att mitt rum blev städat :) Det ser mycket renare och städigare ut nu. Måste tyvärr ännu fylla och tömma diskmaskinen :( Snart är det ändå över och så kan jag göra något roligt i stället.
Fick tills imorgon bestämt att jag och Sara ska fara och titta på film. Då har jag äntligen något att göra, alltså något som inte är tråkigt ;)
Alltså på sista tiden har jag inte hittat rikitgt på något att skriva om... Fast jag i mellan har haft tråkigt så har jag liksom ändå hittat på något. Nå, nu kommer det säkert ändå snart sån där tid som jag har nästan för mycket att skriva om så att jag måst akta att inte skriva för långt. För inte är det ju intressant att läsa något som är för långt heller, eller vad? Försöker ändå alltid sätta bilder så att det inte blir så tråkigt fast jag skriver så kort.
Men på riktigt jag kan inte vänta på sommarlovet och att jag far till Kalifornien!!!!!!!!!!! <3 Jag kommer inte säkert sen att vilja komma hem efter det :D Men man vet ju aldrig om jag ens kommer att trivaa där...? Olej, skojade bara. Förstås kommer jag att älska det ;D Nu ska jag ändå sluta drömma och forsätta städa. Hejdå! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti