tiistai 15. tammikuuta 2013

Bloggnings time

Hej!
Var idag en helt vanlig skoldag i skolan, med det menar jag att det inte hände något speciellt. I hussan lagade vi hamburgare, som några andra klasser hade sagt att det smakade äckligt. Då måste dom vara dåliga på att kocka, för dom hamburgarna som vi gjorde i min grupp blev jätte goda. Blev jätte mätt av dom och är en orsak varför jag inte är det nu, som jag vanligen brukar vara.
Har idag hip hop som börjar kvart över 6. Så är ännu en ganska lång tid före vi startar här hemifrån. Väntar hur min grupp kommer se ut? Är dom månne många? Men den där läraren sa att där är flickor i min ålder och sen två lite yngre pojkar. Så där är nog säkert närmare 10 stycken. Men det får jag se sen.
Ska snart laga mat, spagetti och maletkött. Men före det ska jag laga läxor. Har gegga (geografi) läxa tills imorgon. Inga andra läxor, som tur. Och inte heller faktiskt några prov den här veckan. Men sen följande, och om två veckor, och om tre veckor har vi väl tre prov på samma vecka! Helt hemskt... Ska se hur jag klarar mig xD Men nu ska jag börja laga läxorna. Puss <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti