perjantai 18. tammikuuta 2013

God morgon

Moi alla läsare!
Vaknade ungefär för en timme sedan och har inte ännu gjort så mycket. Spelade lite kort med pappa och ska kanske snart försöka orka läsa läxor och öva på prov. Jag gör det därför nu så här tidigt för jag ska ju med Bettina till iso omena idag, om ni hade glömt det. Och jag orkar säkert inte mera efter att vi har varit dit tillräckligt länge :)
Kom ihåg sen att det inte är förbjudet att kommentera på mina inlägg ;) Ni kan ju skriva er anonyma om ni vill och sätta in er blogg om ni har en så att jag får mera bloggar att läsa. Och sen att jag skulle få veta hur mina läsare lever. Det skulle vara intressant att veta.
Hoppas ni kommer att ha en bra och rolig eller chillig, eller hurdan dag ni nu sen vill ha så att ni kommer att ha det xD Puss på er <3


P.s. Sorry att det inte kom ågon bild...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti