maanantai 14. tammikuuta 2013

God natt, snart

Har varit med Julia idag igen. Vi gjorde inget särskilt, men jag glömde säga att hon skulle kunna klippa min pannlugg idag... Men någon annan gång sen.
Den har börjat störa mig, så snart om jag inte får det klippt så sätter jag det åt sidan som en sidopannlugg. Det blir nog säkert först någon gång nästa vecka... Jag får nu bara ha lov att klara mig tills dess ;D
Ska nu ännu vara en stund på telefonen, sen läsa och så är det sovdags ;) Kanske jag ännu lyssnar en liten stund på musik, men jag får nu se vad jag ännu orkar göra.
Tänjde faktiskt idag i cirka 15 minuter, har kanske 10 centimeter så får jag spagat. Har inte så långt kvar och ännu en månad tid. Jag är 90% säker att jag kommer att nå mitt mål. Skulle vara super! Sen när jag har fått spagat vill jag få lite mera armmuskler och bättre kondition. Ser nu vad jag ska göra, vill inte heller ha för många mål på samma gång. Då blir det kanske lite jobbigt om man nu kan säga att det kan bli så xD Men jag sa det nu i alla fall.
Sov sött <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti