lauantai 12. tammikuuta 2013

Mätt som en plätt

Är nu hos mommo och mofa. Vi åt kanske för en och en halv timme sen men jag är ännu också mätt. Orkar nästan inte röra på mig ;D Har tänkt lite träna idag och tänja lite extra mycket för jag glömde nämligen igår... Måste nog börja skärpa mig om jag ska få spagat till sportlovet. Men som sagt så börjar dansen i morgon, och där brukar vi ändå tänja lite. Kommer säkert ändå ännu efter det att tänja lite, men vi får nu se sen ;)
Undrar om vi snart ska börja fara, vi skulle ju komma hit typ bara och äta. Nu har vi varit här i två timmar. Inte liksom för att det stör mig något att vi är här. Men ja, har nu här alltså ätit, varit på telefonen och gjort lite korsord. Ska säkert efter att jag har skrivit det här inlägget gå och titta på tv.
Just sa mofa att det hade stått i nyheterna att ett flyg hade flugit från Nya Guinea till någonstans i Australien. Där på vingen hade en tre meter lång pyton orm klamrat sig fast, den var ännu fast på vingen när flyget landade. Men den hade ju inte överlevt för det är ju många minus grader uppe i luften där flygplanen flyger, så den hade frusit ihjäl. Tänk nu vad konstigt att ett djur kommer liksom till ett ställe där det är mycket ljud.
Jeps jeps, nu ska jag kila iväg. Kram <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti