sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Slöis

Är jätte slö isag alltså! Det är nog skönt att vara det ibland ;) Har bara varit ute och hemta ved, damsugat mitt rum och lite till och tömt diskmaskinen. Gjorde faktiskt 10 armpress redan på morgonen. Vet inte varför jag inte på samma gång tänjde? Men det gör jag efter dansen. Beror nog på helt hur mycket vi tänjer idag. För vi brukar inte tänja alls mycket. Någon gång kanske inte alls. Ganska konstigt om man tänker att det är en sådan dans som alla som dansar det typ kan spagat. Alltså liksom såna där som har gjort det hela sitt liv och så. Att just i dance så hade dom ju någon gång en koreografi där man måste vara vig. Så det var liksom en självklarhet att man skulle vara vig. Det var väl någon enstaka ändå som inte kunde, men det är bara ett par eller så som kom ganska långt i tävlingen.
Jag tror att jag kommer få spagat till sportlovet, det är tre veckor dit. Nu måste jag ändå tänja varje dag. Fast när jag är hos pappa brukar jag aldrig tänja. Vet k te varför men det är bara så.
Hoppas ni haft en bra dag, kram <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti