maanantai 7. tammikuuta 2013

I bussen

Hejsan!
Sitter nu i bussen på bäg hem från skolan. Hade idag modda, slöjd, matta och rella. Slöjden var inget vidare, för vi gick liksom tre timmar igenom alla säkerthetssaker. Jag ska nästa gång börja göra ett grillspett eller en bastuspade eller vad det nu sen heter det där vilken man kastar vatten i bastun så att det blir varmt. Jag är typ lite rädd att göra det, för man måste värma upp metall och elden som man värmer med är vad det nu 3000 grader!!! Alltså jätte roligt...
Är just nu jätte hungrig och kan inte vänta att vara hemma och få äta något. Hade nog god mat i skolan, makaronilåda, men jag är ändå hungrig nu.
Ska idag vara med Julia, jag har faktiskt inte varit med henne på ganska länge. Hon kan väl bara vara till sju så efter det kommer det väl inga bra tv program. Då läser jag säkert andra delen av vargbröder som jag började läsa på igår.
Men ska säkert nu lyssna på musik :) Kram <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti