sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Stålt

Är nu jätte stålt, för på dansen så har vi en koreografi som vi inte har hunnit så långt med. Så när vi gör en slags piruett i den så vår danslärare titta på när vi gjorde det. Hon tittade på därför att hon skulle se efter om piruetten på något sett kom i dålig tid. Men så gjorde jag den i rätt tid och hon sa att det är ju bra om ens någon kan göra den i rätt tid :) Hon gjorde den väl själv på något sätt för sent. Men i alla fall så är jag stålt.
Lyssnar just nu på one direction <3 Dom är ju så sjukt bra! Och jätte söta också ^.^ Önskar att dom skulle komma till Finland. Dom kommer ju vad det till Sverige nu här på våren eller när det nu sen var det här året. Jag är inte helt säker om dom har någon världsturnè eller kommer dom nu sen annars bara dit på en konsert. Men dom kommer inte i alla fall till Finland :( Måste sitta och stalka någo nätsidor där dom säljer biljetter till alla möjliga konserter ;) Nå kanske jag nu ändå har något bättre att göra än det, men lite måste man ju titta om det skulle råka komma någon som jag tycker om. För nu kommer Justin Bieber på hösten och Rihanna på sommaren. Men Justin tycker jag inte så värst mycket om, eller jag lyssnar inte på hans sånger. Rihanna tycker jag nog jätte mycket om men den är nog högst troligt slutsåld redan. Och jag vet inte vem jag skulle fara med...

Mumsar just nu på choklad, gudomligt gott <3
Dålig kvalité men det är mammas dator så ;D
 
C' ya later alligator :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti