sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Music is my life

Arrrrg...! Det käns som om jag skulle vara den sämsta i hela världen på att spela piano, fast jag älskar det. Jag kan liksom inte läsa noter så bra så jag måste skriva på mina noter vad noterna heter (a, c, d o.s.v.). Alltså inte på hela pappret utan på en rad. Ni tycker kanske att oj vad löjligt att hon är arg när hon måste skriva ut vad noterna heter på en enda rad. Men jag har liksom spelat piano i 6 och ett halvt år nu och jag kan inte ännu heller liksom läsa noterna ordentligt. Måste säkert gå och ta nån notsnings timmar (fast jag nog inte tror att det finns såna). Men nu till dom positiva sakerna. I dansen så när vi började på en ny koreografi så kunde jag den ganska bra redan tredje gången vi gick igenom den lilla biten som vi gjorde idag :) Men jag hittar nu inte på något mera att förklara om den positiva saken. Men något måste jag ju säga, annars blir ju alla som läser det här på dåligt hummr om jag bara skulle ha skrivit något negativt.
Ska gå i duschen bara Alex nu kommer ut ditifrån nån gång i livet xD
Jag var som sagt med Julia idag och åka pulkka, åkte typ kanske bara fyra gånger för sen började vi göra någo konstiga videon som var helt jätte "intressanta". Sen så vi en hare och den sprang iväg men vi tänkte att den kanske kommer tillbaka en annan väg så vi satt där gömda i någo buskar och skulle fota den om den nu skulle råka komma. Men den kom ju då aldrig. Jo vi är ju jätte normala alltså :D Tog inga bilder så jag måste sätta bilder från we<3 it.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti