tiistai 1. tammikuuta 2013

Ett nytt år

Tjena!
Nu är det då äntligen år 2013. Tyckte att gårdagen före klockan 12 gick JÄTTE långsamt... Men så till slut blev det ett nytt år :)
Idag har jag igen heller inte gjort riktigt något :D Men jag försöker göra något den här veckan. Är inte ännu helt säker vad och med vem. Men något roligt blir det nog i alla fall ;)
Idag kommer det då x-factor och det är final!!!!!!!! <3 Vet inte liksom om man idag får veta vem som vann eller är det först på fredagen? Jag är nog 90% säker att Carly Rose Sonenclear vinner. För hon har alltid sjungit jätte bra och ingen av domarna har riktigt sagt något dåligt åt henne. Och amerikanerna har alltid röstat så att hon har varit i rösterna till först eller andra.
Nu lyssnar jag på Alicia Keys girl on fire. Den är jätte bra, men jag har aldrig annars lyssnat på Alicia Keys. Fast hon nog är jätte bra.
Faktiskt en bild som jag själv tagit av mitt piano. Eller det är liksom inte mitt, men ingen annan brukar använda det så jag kallar det för mitt piano :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti