torstai 17. tammikuuta 2013

Feeling down...

Är inte på världens bästa humör just nu. Tycker att allting känns jobbigt nu. Och sen tills imorgon har dom lovat -20, så jag hoppas att jumppa läraren har sunt förnuft och låter oss ha innejumppa. Annars så kommer jag i alla fall att förfrysa fötterna. Tänkte nästan förfrysa dom redan när det var -10, fast jag hade vanliga strumpor och yllesockor innanför skridskorna. Okej... Kanske jag nu inte riktigt tänkte förfrysa dom, men i alla fall så hade känseln farit lite. Sen är det hemskt före känseln kommer tillbaka när det börjar liksom sticka i foten. If you know what I mean? ;) Men min point var att en av orsakerna varför jag är på dåligt humör är att jag är rädd för att vi kommer att skrinna imorgon på jumppan.
Kommer nog säkert att bli på lite bättre humör när det kommer tanssin superäidit (dansens supermammor?). Det är ett program som handlar om flickor från 6-13 år som är i någon dans och dom har dansträningar typ 4 timmar per dag. Helt sjukt alltså! Jag tycker fktiskt om att titta på såna där sjuka saker. Det här programmet är nog inte riktigt så hemskt sjukt, men dom där flickorna hinner aldrig vara med kompisar, hinner kanske inte göra läxor. Mammorna där, eller inte alla, brukar ibland stressa. Men om det programmet låter intressant så kan ni ju ta en titt på det om ni vill.
Har idag haft lite i mellan sjukt i magen. På morgonen skulle jag inte ha haft lust att stiga upp från sängen, och det gick ganska trögt allting idag på morgonen. Sen i bussen var jag nog inte mera lika trött :)
Hade bara tyvärr en enda bild att bjuda åt er, för datorn vill inte ladda ner bilderna jag laddade ner från nätet. Men den här får duga :)
Nu ska jag gå till köket och ta något gott att mumsa på. Ha det bra <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti