torstai 17. tammikuuta 2013

Love as long as you live

Hejsan kära läsare!
Bloggar nu från datorn som jag inte faktiskt gjort på länge. Så i det här inlägget kommer det inga bilder, för jag har inga bilder på den här datorn som jag inte redan haft på bloggen.
Ska snart fara till pianon. Efter det försöker jag tänja, jag glömde tyvärr att göra det igår. Och sen ska jag försöka orka ta bort nagellacket. Det är jätte slitet och det är annars också ganska genomskinligt för att jag inte satt två lager.
Imorgon ska jag fara till pappa med tåg efter skolan. Ska säkert fara till butiken före det och köpa subway. Kanske också lite karkki som jag skulle äta i tåget. Vi brukar alltid fara på kvällen till butiken med pappa och köpa karkki till veckoslutet. Jag behöver nog inte köpa karkki för jag ska på lördagen med Bettina till iso omena och chilla eller något :D Skulle vilja ha vita eller färggranna mjuka byxor som jag kan använda till skolan. För jag har nog ett par gråa, men jag vill inte använda dom till skolan för jag har dom alltid till båda danserna. Och sen har jag nog dom som jag gjorde i skolan själv, men jag vill tyvärr inte ha på mig dom till skolan. Jag har dom liksom som hemma byxor. Jo, jo. Puzz <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti