perjantai 11. tammikuuta 2013

Friday, friday, friday <3

Morjens!
Idag på morgonen så startade jag 5 över 8 och bussen borde komma 10 över, men den brukar ändå först komma kvart över som den då kom idag också. Så det måste ju förstås idag just blåsa hårt och snöa och då hade vi skrinning i jumppa, som btw inte var så värst roligt, så jag hade en stor kass som vägde jätte mycket. Så sen äntligen när jag kom till busshållplatsen så var mina ben helt döda! Början på fredagen var inte alls bra...
Jumppa hade vi dom två första timmarna och efter det hade vi dubbeltimme modda där vi skrev uppsatserna. Jag hann inte börja skriva för vi skulle hitta på 10 frågor som vi skulle hitta svar till på nätet. Jag hittade svar på 3 frågor för det fanns inte på svenska någonting men på finska fick jag de tre svaren. Annars så fanns det mycket på engelska men jag är inte så pass bra att jag förstod nån mycket så jag måste fråga modda läraren om hjälp. Nästa gång börjar jag och skriva på själva uppsatsen :)
Vi ska i morgon fara till mommo och mofa om det är bra före. Annars är vi bara hemma säkert och gör ingenting. Alex far idag övernatten till hans kompis, så då är det bara flickor idag i vårt hus :D
Men jag har tänkt att hur liksom hinner typ nån Sveriges köndaste bloggare (kissies) blogga så ofta? Jag skulle nog kanske jo hinna, men jag skulle inte orka. Men hon är ju liksom proffs på att blogga liksom så nu förstår jag ändå på fet sättet :)
Nu ska jag ändå äta så bye bye <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti