sunnuntai 6. tammikuuta 2013

I morgon skola...

Hey kära läsare!
Så då börjar skolan i morgon... Men det ända bra är att vi börjar 9, för annars börjar vi 8 på måndagar. Nu är det ändå roligt att se alla kompisar och ja, för jag har bara varit med Claudia och Sara nu på lovet.
Igår skulle vi köpa en ny kalender åt mig, men alla blev så hungriga så att vi for hem och äta. Inte är det hela världen för sen nästa gång när vi kommer till pappa som är om två veckor, så skaffar vi.
Det här med tänjande har inte nu på sista tiden gått så bra. Har inte nu på hela veckoslutet tänjt bra. Tänjde bara igår på kvällen kanske 2 minuter, heh ;D Men till sportlovet ska jag nog kunna spagat, och det är bestämt! Måste bara orka, för nu sen när skolan börjar så orkar jag inte göra det på morgonen och sen på kvällen finns det en risk att jag glömmer.
Läste just till religions provet och när vi fick instuderingsfrågor så svarade jag nästan rätt på alla, det var bara typ två frågor som jag inte kunde. Då vet jag att jag liksom kan det ändå sådär bra. Jo men nu slutar jag med att skriva om skolan ;) Eller egentligen så slutar jag och skriva helt och hållet för det här inlägget. Puss på er <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti