maanantai 14. tammikuuta 2013

Watch me

Tjenixen!
Är just nu jätte mätt för jag åt just kinesisk mat, det är liksom ris med kyckling och sås. Den som jag oftast brukar äta har också svarta bönor, mums! <3
Tyvärr kunde inte Smulan komma idag, för måndagar är en dag som hon kommer. Men hon kommer kanske på onsdagen :)
Idag började jag och skriva på min uppsats. Den ska vara minst två sidor lång med bilder. Jag har nu 3 fjärdedelar av ena sidan färdig, men jag ska försöka klämma lite mera text där någonstans. Men jag har nog inga problem, för man ska i början av uppsatsen förklara varför man just valde dt ämnet som man har. Och det som är det svåra med det är att man inte får börja det med ordet "jag". Månne jag nu inte kommer på något bra att skriva. Sen måste jag ännu hitta några bra bilder. Sätter säkert av själva Coco Chanel sen säkert på några av hennes kläder eller något annat som hon har kommit på.
Bue bue <3









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti