keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Snöstorm

Det är hemsk snöstorm ute! Jag ska snart och skotta snö, så jag hoppas att det slutar snart. Annars kommer det att bli helt sjukt jobbigt, för det är ju färdigt redan tungt att skotta. Och sen är snön våt så det är ju jätte jätte tungt alltså. Men det är inte bara jag som ska skotta snö, mamma och Alex ska nog hjälpa till. Tungt kommer det bli i varje fall ;D
Fick idag ut mitt modda prov och jag fick 10-. Jag hade bara ett slarvfel... Fast jag tycker nog att jag tittade igenom provet noga före jag gav upp det. Men det är ju därför som det kallas slarvfel xD Och på tal om modda så har jag tre kapitel kvar i boken som jag ska ha färdig läst till måndagen. Kommer bli hur lätt som helst. Skulle kunna läsa den färdig idag, om jag skulle vilja eller orka.
Orkar inte mera skriva om skolan och hittar inte på något annat att skriva om. Så nu slutar jag, bye <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti