lauantai 16. helmikuuta 2013

Planer

Hej!
Nu ska jag då berätta lite vad som kommer att hända nästa vecka:
På tisdagen ska i alla fall Smulan komma övernatten till mig och då ska vi ha spa-kväll. Vet inte om det är liksom helt säkert om vi far till sello och typ tittar på någon leffa eller annars bara far dit? Eller om vi ens över huvud taget far dit? Men nog tror jag att vi far dit :)
På torsdagen piano och inget annat.
På fredagen försöker jag kanske få någon kompis med mig någonstans. Har inte ännu fråga, men det är ännu ganska lång tid tills dess så.
Sen på lördagen vet jag inte vad jag ska göra och på söndagen kommer vi tillbaka till Sjundeå.
Har inte, tycker jag själv, så mycket program. Fast man vet ju aldrig om någon skulle fråga om jag vill fara någonstans eller om jag hittar på något.
Har idag dans och efter det far vi till pappa. Hoppas ni har haft det skönt och kommer att ha det skönt. Kram <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti