maanantai 11. helmikuuta 2013

Monday, I hate you!

Tjena kära ni!
Nu är det då måndag igen. Hade idag slöjd och måste igen smälta med 3000 grader het låga... Var inte lika hemskt den här gången men ändå hemskt ;D
Efter slöjden var det matta som gälde, men vi missade lite över 15 minuter av timmen för några nior hade lekt med brandalarmen. Dom hade haft tändstickor helt under brandalarmet och då hade det börjat skrika. Så alla måste gå ut fast det ändå nästan genast slutade. Ganska nice! Under den tiden som vi hade kvar fick vi ut proven och jag fick 10-. Blev jätte glad, hade bara ett fel som inte var ett slarvfel utan mera ett missförstånd. Men i alla fall är jag nöjd :)
Efter skolan kom Smulan och Ingrid (en ganska ny vän till mig) till mig och vi tittade på en skräckfilm. Eller vi vågade inte titta den till slut för den var så hemsk. Kommer att ha mardrömmar som fan nu! xD Men på riktigt är jag inget stort fan av skräckfilmer så... Fast det nu då och då ändå är roligt att titta på dom. Tycker det är mindre skrämmande om dom har humor och om det är någon mördare liksom. För det finns olika som handlar om sinnessjuka, som säkert är jätte hemska vill aldrig titta på någon sådan film. Skrämmande! Och sen tycker jag inte heller om sådana som har clowner, undrar inte alls om det finns såna som har obehag för clowner eller liksom är rädda för dem :D
Men nu slutar jag med skräckfilmer. Vill inte skrämma någon läsare ;)
Kram på er alla <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti