maanantai 18. helmikuuta 2013

Snabbt snabbt snabbt

Hej!
Tänkte nu bara höra ett kort inlägg.
Smulan kommer om ungefär en timme till mig och jag skulle vilja vara färdig då, så måste hinna borsta tänderna, välja kläder och sedan klä på dom och sen sminka mig. Borde nog hinna men man vet ju aldrig hur länge det tar och om jag skulle bli och göra något annat än vad jag borde. Som t.ex. titta på tv... Men har faktiskt idag bara tittat på ett tv-program. Det var något barnprogram men tv är det i alla fall ;D
Ska alltså idag fara och titta på leffa. Det blir Piin elämä, heter direkt översatt till svenska Piis liv. Och kommer inte ihåg vad den heter på engelska. Men i alla fall, så jag har tänkt att jag ska börja ge stjärnor för dom filmerna jag har sett. Vet ni att fem är det högsta och en är det minsta. Är inte helt säker om jag skriver det i morgon eller idag vad jag tyckte om den. Men nu måste jag kila iväg. Kramar <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti