keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Fettu

Hej!
Sitter framför tv:n och smaskar på Alex karkkin. Han fick en jätte stor karkki påse med marchmallows ( vet inte om jag stavade det rätt) av att han gick ut med min mosters hundar. Jag brukade också gå ut med dom när vi inte ännu hade Tintti. Kanske typ på ettan, tvåan och trean. Då fick jag också något roligt. Någon gång kanske karkki men mest pengar eller typ någo smycken. Good times, good times :D Orkar säkert inte snart mera stiga upp från soffan. Men måste bara orka idag fara i duschen och sen, ja. Sen är det bara att titta på tv eller läsa någon bra tidning. Är kanske nog också nästan lite trött så far säkert tidigare än vanligt och sova idag. Det kan ju ändå vara att jag blir lite piggare av att gå i duschen, eller kanske tvärtom om jag tar en riktigt varm och skön dusch ;D
Tänker ändå säga redan färdigt god natt <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti