sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Voinej

Kom just på att jag inte har skrivit om mitt mål nu på sista tiden. Alltså det att jag ska få spagat till sportlovet. Men jag får inte, så jag ska försöka få spagat då till påsklovet. Jag har ungefär en och en halv månad på mig. Nu ska jag klara det! :D Jag ska varje dag tänja och före det ska jag försöka göra något så att musklerna blir varma. Som t.ex. att göra benmuskler. Så då får jag liksom också muskelträning på samma gång :D
Hade inget annat att skriva om. Tänkte bara uppdatera min blogg för alla läsare. För sen senare om jag bloggar så har jag säkert glömt bort att skriva om det. Eller så tänker jag att jag ska skriva om det, men sen så kommer jag på något jätte bra att skriva om och så glömmer jag att skriva det. Hoppas ni fattade ens något av det vad jag just förklarade ;D
Puss på er alla <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti