perjantai 22. helmikuuta 2013

Stolen sönder...

Tjenixen kära ni!
Idag som ni ser på rubriken gick min stol sönder. Ryggstödet gick sönder för en sak som håller uåä den gick av. Men pappa har väl hittat en nästan linadan någonstans i från. Så han ska köpa den sennär han någon gång i livet far till den butiken xD
Var som sagt till ikea idag och försökte hitta EN liten lampa och en ram till en världskarta som jag ska sätta upp i mitt rum. Det fanns nog sådana lampor som jag ville ha men det fanns bara sånt paket med fyra stycken i och jag behöver bara en. Så det var det med lampan... Så fanns dt inte passlig storleks ram, jag behöver 61x91 men det närmaste som fanns var 50x70 och 70x100. Vi köpte alltså inget som jag behövde från ikea.
Vi åt köttbullar med potatismos och lingonsylt. Det är såååå gott! <3 Efter ikea for vi till anttila och där hittade jag ramen. Den var nog 61x91.5 men det är nog ingen skillnad, huvudsaken är att jag i slla fall fick den :)
Lampan blev oköpt men köper den någon annan gång i stället.
Sitter nu och myser framför tv:n med en skål med glass. Mums filibabba! ;D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti