lauantai 9. helmikuuta 2013

Keep on dreaming

Har varit jätte roligt nu på fredagen och lördagen. Tiitade igår på titanic och jag och Smulan grät som någo småbarn. Vi sa typ något att "neeeej, han dör". Helt wierd xD Men den var jätte sorlig men ändå en super duper bra film. Vi vakade kanske till klockan 2 på natten. Jag sov nog inte säkert ås mycket men är ändå jätte pigg :D
Var idag på Smulans dansträningar och dansade för det var någon sak att man fick gratis ta med en vän och pröva på dansen. Det var bra men nästan helt likadan som min moderna dans. Vet inte riktigt vad det är för dans. Men roligt var det i alla fall. Efter dansen for vi till iso omena. Vi åt i wokup och det var ju förstås jätte gott ;D Jag köpte spännen och två nagellack, ett grönt och ett helt ljus ljusrött. Att det är ganska naturellt men fint. Sen åt vi frozen youghurt som var jätte gott! <3 Hade naturell smaks youghurt och jordgubbssmak. Sen tog jag som där med krossade chokladkex och någo choklad bollar typ. Sätter nog bilder kanske lite senare men orkar inte nu. Ha det roligt <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti