torstai 14. helmikuuta 2013

Alla hjärtans dag

Hej och glad vändag åt alla! <3
Så vändag är det då idag. Var inget speciellt i skolan. Eller liksom som hör ihop till vändagen. En sak bara att man gick omkring med tallrikar hängande kring halsen och man skulle gå och krama vänner och sedan skrev man sitt eget namn på deras tallrik och de skrev sitt på ens egen. Lämnade mitt i mitt skåp så jag kan ine ta bild på det. Fick kanske någo 20 namn? Men i alla fall. Det var inte heller helt vanliga timmar. För på moddan tittade vi på film, också på geggan men den handlade om vulkaner. Så det var inte liksom en sån där liksom film film om ni förstår. På mussan for vi och tittade när abina (tredje klassisterna i gymnasiet) hade någon uppträdan. Dom kastade karkki men jag fick bara fyra, men före det hade dom kommit och kastat till oss när vi satt och väntade på att mussan skulle börja. Då hade jag fått halva penalen full :D Jag fick bara samma slags karkkin me. Dom var nog goda. Ett fel var också att dom var hårda så jag var rädd att jag skulle få dom i huvudet ;D
I bildkonsten skulle vi laga något med lera. Det skulle vara som vi ser ilska som. Jag gjorde någon konstig mänska som blev arg när dens ugglas huvud föll. Ugglan skulle föreställa min telefon, när mitt telefonskal är en uggla. Ville inte ta en bild på den ens xD
Det var väl allting för idag. Ska idag till pianon annars ska jag inte göra något. Ha en bra vändag <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti