tiistai 19. helmikuuta 2013

I min väska

Någon gång kanske ni har undrat vad jag brukar ha med när jag far och just tittar på en film? Det beror nog lite på vart jag ska fara och hur mycket det ryms i väskan o.s.v. Men jag ska berätta vad jag har med idag :)
-plånbok
-hårborste
-hårspray, det är egentligen balsam spray men den doftar jätte gott (till vanilj och choklad<3) och den skyddar håret mot "yttre påfrestningar". Så jag använder det nästan varje dag nu.
-busskort, alltså inte den som jag åker till skolan med utan en som man också kan åka tåg med.
-nycklar
-sminkväska eller vad man nu sen kan kalla det ;D I den har jag sen bl.a. parfym, mascara och läppglans.
Själva väskan har jag köpt från aleksi13 för 5 euro. Den var på rea, annars skulle den ha kostat ungefär 40 euro kanske?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti