tiistai 12. helmikuuta 2013

Fastlagstisdag

Hejsan svejsan!
Sorry för att jag inte har bloggat före det här idag... Men har bara inte hunnit eller liksom kimmit ihåg.
I skolan hade vi hussa och vi fick veta våra hussa vitsord, jag fick 9. Är nöjd men det som jag undrar är att hon liksom inte sa något negativt, så jag glömde ju förstås då att fråga varför jag fick en 9:a när hon nu inte sa något dåligt... Alltså nog är jag ju nöjd men det är bara det som jag undrar. Jag ska be mamma skicka något meddelande på helmi om det. Bakade fastlagsbullar och i maten hade vi också fastlagsbullar, så jag har ätit hela tre fastlagsbullar idag! Kommer aldrig mera vilja ha sådana bullar. Kanske nästa år igen ;)
Så sen när jag kom hem så skulle jag göra matta läxan men jag hade ingen passare. Jag kan inte göra den utan passare så det var det med den läxan. Men jag tror nog att jag vet hur man ska göra den men jag kunde inte göra det. Är ändå inte helt säker, men det får jag nog reda på i morgon.
Ja, så fick vi kemi proven ut. 9 1/2 fick jag, jess! :D Nu bara ett prov kvar att få ut, det for nog också helt super bra.
Men nu kom det igen ett helt inlägg om skolan. Säkert helt SUPER intressant jag vet. Men hittar inte på något annat att skriva om så...
Ha en skön kväll <3



1 kommentti:

  1. Haha bitch please du satt samma bild som jag:D nånä int störde mej, måste ba ilmottaa de ti dejtyp.. Lol:D

    VastaaPoista