sunnuntai 24. helmikuuta 2013

School tomorrow...

Tjena tjena!
Sorry för att jag bloggar först nu. Men dagen har bara farit så snabbt. På förmiddagen for vi till hjortlandet och åka slalom och vi var dit i ca. tre timmar. Där var mycket folk för det var någon jippo sak där man fick åka häst och släde och snöskoter. Men det var nog också många i själva skidbacken. Det var ganska länga köer men det for ändå ganska snabbt. Ja, så kom jag hem och har nu inte gjort något särskilt. Tvättade lite byke och har ätit och förberett tills i morgon. Liksom typ kläder och packa skolväskan och allt så t. I morgon börjar vi 9 för det har varit lov så då börjar man alltid klockan 9, oberoende på läseordningen. Så jag får sova en timme längre :)
Men nu ska jag läsa på min tidning. Kom just från duschen och känner mig jätte ren och fräsch. Nu säger jag ändå färdigt god natt <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti