sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Kockat

Bakade idag scones och lagade någon nacho sak. Den har nachos med en salsa som innehöll tomat, rödlök, koriander och saft från en halv lime. Lämnade nog bort t.ex. vitlök och mozzarella. Mamma glömde att köpa mozzarella men jag tycker att det skulle ha blivit ganska starkt med vitlök. Plus att jag inte tycker om vitlök, hehe xD Vi satt nog där på allting cheddar ost, men bara på ena halvan för jag tycker inte så mycket om ost. De ända ostarna jag tycker om är mozzarella, fetaost, oltermanni (alltså den är ett märke) och sedan edam ost.
Så for inte och åka snowboard. Blev också på dåligt humör men det har redan för länge sedan farit över. Far inte heller till dansen, jag bara inte orkar idag. Tänker säkert tänja extra mycket idag ;D
Jag ska bara påminna er om att jag heter på instagram @bellabeata om ni skulle råka vilja följa mig. Har liksom 45 följare och jag har haft min instagram i 7 veckor. Nå ja, ska nu resten av kvällen bara ta det lugnt. Ha det skönt, puss <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti