torstai 7. helmikuuta 2013

Igen

Hej!
Bloggar igen efter ett prov märkte jag. Men det är just passlig tid att blogga för jag orkar inte blogga på rasterna och i bussen brukar inte alltid inlägget publiseras eller nåt... Men i alla fall så gjorde jag gegga provet färdigt och det gick jätte bra! :D Alltså alla prov den här veckan har gått helt jätte bra. Ganska konstigt om man tänker att tre prov på samma vecka. Undrar om jag på något sätt har läst extra mycket, extra bra eller om jag bara har kunnat det? Men bra att det i alla fall har gått bra:)
Fick idag ut modda uppsatserna. Fick 8 och ett halvt, tycker själv att jag borde ha fått lite mera... Men nu är det för min del helt okej.
Skönt att alla prov och allting nu är över, för fick också bokrecensionen gjord idag. Blev jätte nöjd! Har heller inga prov före sportlovet eller några läxor tills i morgon. Jess! :D
Timmen slutar nu så ska kila. Bye <3

2 kommenttia: