maanantai 25. helmikuuta 2013

Woopeliduu

Jo hej igen!
Fin rubrik eller vad? ;D Jo men alltså nu så är det säkert äntligen på länge som jag bloggar två gånger per dag. Glömde i förra inlägget att skriva att vi fick idag ut gegga provet fast vi inte ens har gegga. Inte väl på hela perioden tror jag? Men jag fick 10-! :D Jess! Är ju glad som vadå! Hade typ bara ett litet missförstånd när man skulle pricka ut västindien på en karta, så hade jag inte förstått att det är västindien utan jag hade trott att det var Cuba. Så jag hade ju gått och skriva det i stället... Men misstag gör alla :)
Övade just lite piano för jag hade inte fått någon svår läxa så jag liksom kan den redan ganska bra. Har nog nu haft två veckor på mig att öva men vi var ju en vecka hos pappa där jag inte har ett piano. Så jag har inte haft chans att öva förrän det här veckoslutet. Men jag har då tydligen gjort allt möjligt annat så jag har helt glömt bort att öva :(
Nu ska jag titta på tv. Om ungefär 15 minuter börjar LAink. Puss puss <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti