lauantai 23. helmikuuta 2013

We will fave it all together

Hello!
Tittade idag på morgonen på skyfall och den är ju jätte bra! Har alltså sett den förut om ni kommer ihåg? Det ända som var dåligt är att man inte får texten på finska eller svenska. Närmaste är danska, men det är ganska svårt att förstå och ännu svårare säkert att läsa. Så vi tittade helt utan text. Jag är inte så bra på engelska så jag skulle inte ha förstått någonting om det skulle ha varit första gången jag tittar på den. Men dom använder ju ganska svåra ord liksom. Ja, beror nog på tittaren ;D
Sen kom vi till Sjundeå för Alex hade någon handbolls träning. Först skulle det inte vara meningen att vi skulle bli i Sjundeå men vi tänkte nu bli i alla fall :) Skulle också fara och åka slalom men det bestämde vi att vi gör i morgon i stället.
Vi for då till Kyrkslätt till butiken, före det var vi och åt i mc donalds. Men ja, där har sen dagen farit hastigt förbi. Köpte en karkki påse och en choklad platta som vi ska äta snart bara Alex och pappa kommer in. (De är ute på gården med Tintti). Vi ska sen resten av kvällen titta på tv. Och jag ska kanske också läsa lite på min glitter tidning, det ser jag sen om jag orkar göra :)
Bye <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti