perjantai 15. helmikuuta 2013

Betyg

Tjena alla snyggisar!
Kom hem för 45 minuter sen och har ätit kinesisk mat (ris och höna i sås <3) och en halv bulle. Är nu mätt och belåten och kan i lugn och ro blogga :)
Fick betyg alltså sista timmen. Fick en tia, i finska, och resten nior!!! :D Är jätte glad och nöjd över det. Bilden som föreställer mitt betyg kanske ni inte förstår så bra. De siffror som är tjöckre och mörkare än de andra är de vitsord som vi fick nu. Mitt medeltal för den här gången blev 9.1. Förra gången var medeltalet 9 så jag bättrade lite.
Nu är det då SPORTLOV!!!!!!!! <3 Man får sova nu så länge man vill i lite över en vecka. Har till och med redan stängt av väckarklockan! xD För tänk nu om jag i misstag skulle ha den och ringa på måndagen klockan 6 och sen skulle jag vakna och tro att det är skola och börja klä på mig och allt sånt. Tänk vad hemskt!
Ska nu ändå sluta tänka på hemska saker och bara njuta. Puss <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti