sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Bestämt!

Jag bestämde mig då för att behålla den här bloggen och sluta blogga i blogg.se. För nog är blogger lite bättre, för man kan t.ex. bestämma hurdan slags text man vill ha. Vilken färg rubrikerna är o.s.v. Och jag har på det sättet ganska just, typ för en månad sen, lärt mig allt som jag behöver här i blogger. Och tänk nu att då hade jag haft min blogg i ett halvt år då. Så tänk nu hur länge det då tar för mig att lära allting nödvändigt i blogg.se.
Men jag tänker ändå behålla den där bloggen för namnets skull om jag någon gång i livet verkligen vill byta och är intresserad av att sitta och fixa på min blogg i en hel dag säkert.
Och i förra inlägget glömde jag att skriva att jag också köpte fyra ringar. Det var liksom tre av dom som hörde ihop. Dom är från glitter, och dom skulle ha kosta 7.90 euro. Men dom hade 75% rabatt! Tänk vad mycket. Orkar inte nu börja räkna men det blev väl bara 2 euro. Sen köpte jag en mustach ring som också är från glitter som kostade 3.50. Det var ganska många produkter som jag köpte som var på rabatt. Men det är efter julen som nästan allting är på rabatt. Ska snart fara och sova. God natt <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti