torstai 21. helmikuuta 2013

iPhone skal

Hej på alla!
Tänkte bara fråga er om ni vet någon bra butik där dom säljer iPhone skal? Inte typ glitter eller h&m, utan någon annan där dom liksom säljer många skal? Vill helst inte heller beställa från nätet, men om någon nu råkar veta en jätte bra sida så skulle vara jätte gulliga om ni skulle berätta det för mig ;) Börjar faktiskt bli lite trött på det här skalet som jag har nu. Skulle ju kunna ha telefonen utan skal men då är den jätte hal och jag skulle säkert fälla den hela tiden. Eller kanske inte för den skulle ju nog säkert fara sönder hanska snabbt. Men tipsa snälla ens något <3
Annars idag har jag varit och äta till en ganska liten restaurang, den var faktiskt mysig och dom hade tackan på och vi satt framför den så det var jätte skönt. Åt hönsallad och till efterrätt fattiga riddare med glass och sylt, namnam! Sen var vi snabbt till iso omena för pappa skulle föra sin telefon och fixas för den har något fel så att det inte går att ändra på volymen när man pratar i telefon. Sen var vi också till bauhaus och köpte lite saker till en dekoration i mitt rum. Sen när vi har dekorationen färdig kan jag sätta en bild på den för det är jätte svårt stt förklara hur den ser ut. Men ska nu titta på tv. Puss puss <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti