lauantai 16. helmikuuta 2013

Åt skogen...

Försökte idag lacka naglarna, men det for helt skit! Först gick allting bra tills jag skulle sätta streck på naglarna. Jag hade förstås fått nagellacket som är under jätte bra, och så går jag och förstör allting... Men på tisdagen kommer Smulan övernatten till mig, då ska vi ha spa-kväll och säkert då lacka naglarna. Så det är nog ganska onödigt att lacka dom idag.
Ska snart fara ut med Tintti. Andra gången idag :D Bra att få lite motion av allt karkki ätande xD Men har ändå inte ätit någo ovanligt mycket, kommer säkert att äta upp alla karkkin som jag har kvar. Har kanske en chokladstång och några karkkin från när abina kastade på torsdagen åt oss. Så inte mycket. Skulle ha lust att fara till butiken och köpa lite mera, men vet inte om jag orkar eller vill. Man vet aldrig ;D
C' ya <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti