tiistai 5. helmikuuta 2013

Hej hej

Övade till gegga provet och jag kan det jätte bra. Fick instuderingsfrågor till det idag. Kan dom också bra.
Har snöat HELA dagen. På morgonen snöade det så mycket att jag tänkte krocka i en man som kom i mot mig :D Sen på ute rasten så kom det snö i nacken och i ögat, helt hemskt. Bakade idag i hussan runebergstårtor, potatis, köttbullar och brunsås. Allting blev jätte gott! Och sen hade vi i maten i skolan också runebergstårta, så idag har jag ätit tre stycken. Mums mums! <3
Ska starta till hip hopen om ca. 20 minuter. Sen när jag kommer tillbaka hem ska jag färdigt sätta min snowboard i bilen så att jag inte sen i morgon pä morgonen behöver göra det. I morgon kan jag sova 15 minuter längre än vanligt. Hehe, det är ju jätte mycket mera alltså ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti